Gratis shopping!

Min lägenhet har en magisk plats. Ett skrymsle som besitter så pass makalösa egenskaper att de vanligtvis brukar vara reserverade för skattkistor. Eller möjligtvis ett hundraårigt magasin eller på sin höjd mammas garage. Denna vrå av mitt hem bebos nämligen av en ouppackad flyttlåda. Något som vid första åtanken kan verka tråkigt eller till och med jobbigt. Men man kan inte ha mer fel! Denna pappkartong har blivit till en skattkammare för mig. Full med gratis saker att fynda!
.
Det är faktiskt makalöst hur glad man kan bli när man hittar saker man glömt bort att man hade! Idag har jag återupptäckt flera saker. Min expedition till lådan började med att jag behövde någonting att förvara mina highlighterpennor i, och jag hade för mig att jag hade några muggar däri. Men muggarna blev helt bortglömda då jag stötte på två "champagne glas". Jag hade ju brist på vinglas. Och helt plötsligt hade jag två till. Utomordentligt bra. Att det står Student 2007 på det ena och mitt namn med guldfärg på det andra är definitivt ingen dealbreaker när man har fest är alla glas bra glas.
.
Mitt andra fynd, och dagens bästa, är min Travel Magna Doodle! Ifall man någon gång sett den relativt menlösa serien Vänner så har man garanterat varit avundsjuk på den rit-tavla flickorna har på insidan av dörren i sin lägenhet. En sådan har jag nu på väggen! Fick hala fram min borrmaskin för att göra att ett litet hål på baksidan, men nu pryder den min vägg!
.
Älskar att jag har så dålig koll på mina ägodelar att jag kan fynda i mitt eget hem!
En annan sak värd att fira är att då jag ringde för att säga upp min prenumeration på ELLE erbjöd hon mig 46%rabatt på det nästkommande året. Tackade jag nej? HELL NO! :D
Spanar in min nya gardin.

Kommentarer
Postat av: Andreas

printf("Så underbart att du gått och blivit programeringsskadad");



Love andreas

2010-03-12 @ 08:34:33
URL: http://izzaandthekittens.wordpress.com
Postat av: Unn

printf(Visst är det! :D \n);

2010-03-12 @ 10:26:11
URL: http://mysysterwenttolondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0