Tror jag på twitter?

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. Men jag tänkte se om det där med twitter är någonting att ha. Det är ju egentligen exakt samma sak som statusuppdateringarna på facebook. Med den lilla skillnaden att ingen lär läsa mina tweets. Så varför? Well... det ser ju åtminstone lite snajsigt ut längst ner i min blogg-meny. Så jag får hålla till godo med det som enda motiv.
.
Fast en tråkig sak är att jag inte fick ha det användarnamn jag ville ha. Tänkte nämligen heta Swanströmskan. Men internationell som den sidan är så godtogs inte ö. Typiskt. Så det blev (som vanligt) användarnamnet unnderbar. Så utifall att någon mot förmodan skulle vara införstådd med hela Twittergrejen så kanske det är värt att veta.
.
Så frågan 'Tror jag på Twitter?' är ännu att bli besvarad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0