Poängskörd

Jag är vaken och har frukosterat. Poäng.
Fick ganska mycket gjort på flashfilmen igår. Hinner nog få klart det på måndag natt/tisdag. Poäng.
Ska alldeles strax gå till skolan för att påbörja tentaplugget. Poäng (fast lite avdrag för att jag inte pluggat någonting förrän nu).
Har lärt mig snabbkommandot för fetstilt och kursivt. Poäng
Så trots den unga timmen har jag fått minst tre och ett halvt poäng! Någon annan som är sugen på att bli inkluderad i mitt bölöningssysten? Tala i så fall om hur man snabbkommandoar fram understruket. Känns som en härligt sak att lägga till min kunskapsbank!
.
Vill förresten dela ut ett gäng poäng till La Roux som kickstartade min dag! Så jäkla skön låt att vakna till!
.
Förresten var jag och delade med mig av mitt blod igår. Ge blod.nu!

Kommentarer
Postat av: Jens

Ctrl + U i word haha

2010-03-20 @ 11:44:27
Postat av: eve

Duktigt!



Tänkte bara meddela att jag har hittat Honom: http://www.youtube.com/watch?v=8i7u3fl-hP8&feature=player_embedded



Det fixar du va? ;)

Ha en härlig helg!

2010-03-20 @ 14:13:47
URL: http://faagertun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0