Måndagsgåvor till Unn

I helgen shoppade jag med ombud på IKEA.Ska nog försöka skutta iväg till Evelina och hämta upp mina nya ägodelar. Slog på stort och beställde dessa två braiga saker:
Blått durkslag och svart skohorn. Den totala notan för mitt spenderade hamnade på hela 25 riksdaler. Jäkligt värt ändå! Så nu kan jag kryssa bägge dessa artiklar från min ständigt uppdaterade önskelista.
.
Ikväll ska jag roa mig med att komplettera labben som gick ut på att analysera komplexiteten hos pseudo-kod. Och eventuellt en smula flashfilmsskapande till berättartekniken. Det återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Eve

Ojoj, jag missade att det skulle vara svart... Sabbar ett vitt skohorn din feng shui totalt?

2010-03-15 @ 19:48:33
URL: http://faagertun.blogspot.se
Postat av: Unn

Inte det minsta! Vid närmare eftertanke tror jag det passar bättre med mitt draperi.

Du är fabulös som far utsoknes för att köpa saker till mig!

2010-03-15 @ 23:03:02
URL: http://mysisterwenttolondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0