ansikte utåt för interaktion.nu

Jag har hamnat på förstasidan på programsajten!
Interaktion och Design, programmet jag går, har en jättefin webbplats. Och det absolut första man ser när man går in på den är mig hållande en ID skylt. Tanken är att detta ska locka dem som ska välja utbildning i höst att vilja läsa mer om vårt program. Vi får väl hoppas att jag säljer helt enkelt, så att vi får en härlig nolla-klass.
.
För övrigt tycker jag det är en rätt fin bild med dammen och Umeå-björkar i bakgrunden. Samt den ytterst iögonfallande skylten.
Nyfiken? Klicka på bilden så ska du se att du vidarebefodras till interaktion.nu

Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: tack så mycket, kul att du gillade den :)

2010-03-21 @ 01:02:39
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0