Världens minsta kontor

Jag köpte en skrivbordsstol i samtidigt som jag beställde min säng. Tänkte att det är ju bra att ha en vettig stol att sitta på när man pluggar hemifrån. Även om jag inte har något skrivbord. Så jag flyttade ut en av mina blå pinnstolar till hallen så att stolen med hydraulik skulle få plats vid mitt lilla kvadratiska bord.
.
Dagens upptäckt är att trots att jag har en stol som är superergonomisk använder jag bara den då jag verkligen ska plugga. Det är som att dens svarta mjuka sits enbart inbjuder för sittning då det vankas skolarbete. Vilket kan te sig en smula märkligt men det är verkligen så! Som nu t ex, jag sitter med datorn vid bordet men då mitt mål med den här datorsessionen var att hitta ett recept med räkor i så satte jag mig automatiskt på en pinnstol.
.
Men jag antar att detta är en ganska bra utveckling egentligen, det blir ju som att ha ett pyttelitet kontor på vänstra sidan av bordet. Praktiskt värre!

Kommentarer
Postat av: sussi

Du är utmanad :)

för mer info...

http://siouxzie.blogg.se/2010/february/utmanad.html

2010-02-28 @ 12:00:44
URL: http://siouxzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0