Snörvel och snytpapper

Helgens ljuvliga exponering av killbaciller har nu blommat ut i en storskalig förkylningssjuka. Min näsa väljer att bete sig som en ytterst aktiv vulkan och min papperskorg kan snart liknas vid pompeji, begravd levande i snytpapper. Så allting är inte riktigt på topp i min högborg.
Så för att boosta mina spirits kommer här en liten cheer me up lista med bra grejer:
  • IndivID
    Jag har blivit invald i programmets festeri! Definitivt en komplimang då ett råd bestående av de mest party personerna från varje år har kommit fram till att jag nog platsar bland dem. Första mötet är imorgon så nu gäller det att påskynda tillfrisknandet!

  • Skärbräda
    Diskade min skärbräda och vips så minskade mitt diskberg avsevärt! Iaf visuellt. Vilket är den viktigaste faktorn när det kommer till att avgöra ifall det är dags att diska ännu.

  • Don Rosa
    Mästaren av Kalle Anka-tecknande ha förgyllt min dag. Detta i form av ett seriealbum om farbror Joakims liv generöst inlånat från Jonny.

  • How I Met Your Mother
    Har just påbörjat en process. Har precis skådat det allra första avsnittet. Och mina sinnen frodas (så gott de är förmågna, min sjuka sätter ju vissa gränser)!
Nu ska jag försöka kika på ännu ett avsnitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0