Städning och kakor

Jag har nu avslutat projektet Städa Hallen. Så nu är den inte fullt lika kaosartat. Vilket är bra. Och på tal om bra så upptäckte jag under städandets gång att någon vänlig själ skänkt mig två kassar öl(!). Hur människan i fråga lyckades att supa bort sina systemetkassar redan innan denne lyckats förtära någon öl är bortom mitt förstånd. Men jag tackar och bockar ifall ingen vill kännas vid sin alkohol.
.
Av bara farten såg jag även till att ikläda min säng dess nyaste skrud. I julas köpte jag ett påslakan från Hemtex på mellandagsrean. På grund av luftfartsverkets stränga viktbegränsningar på flygplan så fick jag inte plats att bära med mig det till Umeå efter jul. Så när jag var hemma i påsk såg jag till att plocka med mig det. Kan knappt vänta tills jag får krypa ner mellan mina krispiga satinlakan! Fast vid närmare eftertanke vill jag nog visst vänta någon timme med sänggåendet, min bakande favoritgranne Petter var hit för en stund sedan och informerade om att det skulle finnas nybakade chocolate chip cookies hemma hos honom ungefär nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0