fredagspyssel

Min fredagskväll har inte ägnats åt vare sig öl eller allmänt fylleslag. Istället tände jag det rosa blockljus jag köpte på Maxi idag, tittade på antm och pysslade lite i Photoshop. Faktiskt ett ganska trevligt sätt att tillbringa en afton. Och photoshop känns allt mer begripligt. Gillar att det finns så mycket bra tutorials på interwebz, så att man kan lära sig nån jäkla gång! Idag ha jag t ex pulat ihop nedanstående bild.
.
.
Hoppas att någon förstår min ordvits.
.
Nu skall tummar hållas för att min tryckande huvudvärk gått över tills imorgon. För då ska det fikas med Mi!
Puss och god natt y'all!

Kommentarer
Postat av: eve

Snyggt!

Ses ikväll, peppelipepp!

2010-04-10 @ 09:46:45
URL: http://faagertun.blogspot.com
Postat av: crille

alltså, du är egentligen göteborgare va? den här schweizgrejen var bara ett skämt?

2010-04-11 @ 16:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0