Att dela säng.


Just nu sitter jag och stör mig en smula på att jag inte fick åka till IKEA denna helgen. Ville verkligen det. Men nu verkar det inte som att Jenny kommer att ha tid att åka dit på denna sidan julen. Vilket suger. Jag vill ju ha en säng och sånt!
Det är skrivbordet som ställer till det för mig. Man kan nämligen inte beställa det över internet. Vilket jag skulle kunna göra med de flesta andra prylarna. Fast jag vill ju provligga min säng en gång till. Detta eftersom jag inte är helt hundra på vad namnet var på den modellen jag tittade ut sist jag var på det blågula varuhuset.
Antar att jag skulle klara mig itan skrivbord ett tag till. Men... jag vill ju liksom färdigställa mitt hem nån jäkla gång.
Börjar liksom inte vara så kul att har garderoben i väskor och påsar. Och luftmadrassen. What can I say. Luftsäng med inbyggd sovkamrat. Låter ju fint när man uttrycker det så... men om sanningen ska fram så gick mitt sovdon lite söner när jag hade fest. En av innersömmarna släppte, så nu är det en stor bubbla i mitten istället för två små. Vilket får det att kännas som att det ligger någon brevid en i sängen. Så nu är jag i alla fall inte i behov av någon boyfriend pillow. Vilket kanske kanske kan ses som ett plus.
Dock har jag inte längre friheten att välja fritt vilken halva av sängen jag vill sova i. Eller min favoritposiotinering, sova på diagonalen. 

Finn felet liksom


Det är ju tur att man har andra saker att glädja sig åt!
Som det här tex:
http://www.nordensfotoskola.com/news
Det är ju helt amazing med begåvade vänner! Maggan, jag är så himla imponerad och stolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0