Unn aka världens bästa naturguide.

Det gick fantastiskt bra på jobbet idag. Hade ju min första guidade tur idag. För en pensionärsförening från ett samhälle utanför Jönköping. Eller sa hon någonstans i Västergötland? Anyhoo...
När de 20-25 minuterna var slut fick jag en applåd! Sjukt stolt!
Och för att göra kakan ännu godare (=FROSTING!!) så hade den ansvariga för pensionärsresan framfört extra beröm om mig "Den där damen på naturum var himmelens trevlig!".
Visst visst att en 60 taggare kallade mig för dam.  Men det kan jag hantera. Fick ju beröm! :D

Ikväll ska jag på två dejter. Först ska jag dricka kaffe med ERik. Sen ska jag på dubbeldejt. Ska iofs dejta Erik den gången också. Men då får vi förstärkning av Crille och Kristoffer. Härligt.

Nu måste jag kila.

Är lite kär i Pella. Fredriks dotter. Fantastisk unge.

Kommentarer
Postat av: maggie

jag hade fan inte bangat på att bli helikopterlassare. eller naturguide för den delen heller!

2009-05-14 @ 12:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0