Sluta nu Unn

Jag inser att min nuvarande tillvaro har sina brister. Jag har jobb, vilket är fenomenalt. Men inte regelbundna tider. Så det är fortfarande mycket hemmavistelse. Och tv. Jag tittar på tok för mycket på tv. i princip alla mina associationer går raka vägen till diverse reklamer. Känner mig otroligt träffad av reklamen som vänder sig till annonsörer som påstår att tv-reklam fastnar.
Dock finns det bara en reklam just nu som verkligen får mig att vilja konsumera. Mer. Älska Mer konceptet är så fantastiskt att jag inte vet vad jag ska göra av mig. My favorite by far!
Borde verkligen försöka lugna ner mitt förhållande till televisionsmakapären.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0