Har någon sett Mördarkatten?

Jag har tappat bort min katt.
För vilket jag har sjukt dåligt samvete.
Mördarkatten följde efter mig när jag skulle gå och fika hos Mormor & Morfar igår på eftermiddagen. Sen hittade hon tydligen något hon tyckte verkade intressant och stannade ungefär halvvägs.
Sen har jag inte sett kissen mer.

Och för att göra hela situationen ännu mera plågsam ringer mormor ungefär varannan timme och talar om hur obehagligt hon tycker allt det här är. Och insisterar på att jag måste gå ut och leta efter henne samt sätta upp lappar i kiosken och på konditoriet.
Försökte vidarebefodra det kattexperten Christian sa om att katter alltid hittar tillbaka. Men då fick jag höra att katten minsann INTE hittar hem.

Känner mig som världens sämsta kattägare.
Men hon har iaf halsband på sig, med pingla och telefonnummer. Kanske kan vara till någon hjälp. Hoppas jag.

Ronda och Mördarkatten vilar lite.

Kommentarer
Postat av: Christian

Och hem kom hon ju också!

2009-04-01 @ 03:06:24
Postat av: Unn

Mja...jag hittade henne sen följde hon med mig hem. Men ändå! Jag är nöjd! :D

2009-04-01 @ 09:31:53
URL: http://mysisterwenttolondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0