Unn har skaffat sig ett bättre minne.

Sitter nu och backar upp mina bilder.

Härom dagen damp ju min senaste lilla gadget ner i mina nävar. En kalasfin, klarblå liten hårddisk från Saegate. I is happy camper då en hel värld av nya möjligheter har öppnat sig och tagit mig i sin famn.
Inte nog med att jag kan garantera säkerheten för mina bilder. Vilket ju är ett verkligt plus då min dator har börjat bete sig skumt på sista tiden.
No offence dator....men jag känner inte riktigt att jag kan lite på dig längre.
Men nu kommer jag ju iosf ha mer plats över på datorn, då jag kan lägga över alla filmer på min 320gig's goding. Och får jag mer plats på min kära dator kanske den ökar tempot en smula. Vilket vore härligt!
För att tillsätta lite extra frosting på min magnifika-american-size-weddingcake-tårta är ju min blåa baby alldeles fenomenal när man ska ha filmkväll! Det är ju bara att plocka med sig all världens filmer, i minnet! Sen om the host har filmer jag inte har i min ägo kan man ju med ytterst enkla medel lägga in dem på hårddisken.

Jag är nöjd.
En liten smula mindre nöjd med det faktum att Oda är i stan och inte har hört av sig om när vi skulle ses. Men men, Det reder sig. Fast vem vid sina sinnens fulla bruk väljer att besöka Växjö på en regnig torsdag?!? Alla är trötta och längtar till helgen. Dessutom regnar det. Och vill man inte befatta sig med fulla studenter får man minsann hålla sig hemma i sin lilla stuga.
Nåväl, jag är ju iaf ledig imorgon. Så när på en körlektion vid halv nio. Vore skönt om man kunde ta det där sablans förarbeviset snart.

Kommentarer
Postat av: maggie

saken är biff. helt klart överfett med extern hårddisk, skaffade själv en på 500 gb för ett tag sen. fattar dock inte det här med filmer etc. need yr help.

2009-06-12 @ 18:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0