Unn jag känner inte dig så väl men du är så svensk indie.

Igår var en bra kväll för citat. Så hade man haft hjärnan med sig och skrivit ner grejer hade man haft rolig läsning. Men nu är det inte så.
Min afton blev som jag hade tänkt fast ändå inte. Förfest på Andreas balkong med grillkorv, Cosmopolitans och Mojitos. Siri blev drunken och kände på mina bröst mycket och länge. Sen när vi (jag och a, inte resten av förfesten) skulle ut åkte siri hem.
Kafé Deluxe, trivsamt som vanligt. Men jag var inte riktigt upplagd för det hela så jag hakade på Joniz, Erik och den tatuerade mannen Peter till Växjösjön där typ hela natten passerade. Eller sen åts det lite pizza i Linnéparken innan man kom hem vid halvfyra tiden.
Sammanfattningsvis kan jag säga att min plan att inte dricka alkohol gick lite i stöpet...men trots drinkar, lite öl och resten av fisk-spriten blev jag inte speciellt full alls. Kände mig väldigt nykter faktiskt.
En trevlig grej med att hänga med pojkarna var att få stifta lite närmare bekantskap med Jonatan. Har liksom inte haft så aktiv kontakt med honom innan. Astrevlig! precis som resten av det där crewet.

Nu när jag sitter och försöker komma ihåg gårdagen kommer jag på en massa roliga grejer. Positivt, positivt.

Idag har jag hängt med Mårten. Han är så bra.

Känner mig seg och trött nu. Malin ringde nyss och frågade om jag ville grilla med henne och Hugo (och förmodligen en massa andra i kväll. Unfortunately är jag inte på humör nu. Kanske ska jag ringa och avboka? Lite ensamhet hade varit välkommet. Så jag vet just nu inte hur jag ska göra. Tittar på the Wire och bestämmer mig sen.


Kommentarer
Postat av: J

Ja mina varmaste gratinationer =)
Tyvärr har jag slut på färgbytande luftgitarrer, men du får välja vilken färg du vill, så länge du väljer svart.

Haha minns när vi marathonpressade hela Wire, det var tider det =) Sen flippade andra säsongen ur och vi tröttnade, då blev det andra tider...

Å bara av ren nyfikenhet, hur kmr det sig att fulla tjejer alltid får leka med bröst medan fulla killar får en handväska i planeten?

2008-05-10 @ 19:39:48
URL: http://kreftans.blogg.se
Postat av: Unn

Valfrihet is tha shit! Det är lungt jag har egentligen alltid velat ha en svart luftgitarr!

Har precis tittat färdigt på säsong två nu, what kan I say... gillar det som fan! Lätt min favoritserie atm!

Jag har också funderat lite på det där... och min slutsats är att jag är glad att jag är tjej. ^^

2008-05-10 @ 20:26:58
URL: http://mysisterwenttolondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0