otroligt med sant

Min plan var att städa mitt rum idag så att jag lite effektivt skulle kunna slänga ihop min festival packning imorgon. Det går dåligt kan man säga. Insåg just att klockan blivit sen och att min ork inte riktigt är tillräcklig.

Idag har jag initierat ett litet projekt. Jag är trött på att var i så dåligt skick som jag är (jefla mononukleid och ansträngningsförbud!). Så jag tänker börja motionera Typ springa och köra lite styrka samt stretcha mycket och länge. Jag vill bli viiiiiiig igen, alltså riktigt vig! Spagaten ska inte vara ngra som hellst problem och jag skulle vilja kunna ta mig ner i splitt. Har varit nära innan but never really got there. Men nu kanske. Dessutom tänkte jag lägga ner sockerätandet. För att se om det blir någon skillnad. Så inget godis, ingen glass (nåja, inte mycket alls isf!), inga kakor (kakor är ju generellt sett fett överskattat)...det är nog de främsta sockerintagen. Vore liksom spännande att se om jag KAN gå ner i vikt, eller jag behöver ju inte nödvändigtvis tappa kilon men lite omstrukturering av de 66,5 kilogram jag bär omkring på skulle inte vara helt fel. Inte för att jag bryr mig så mycket om hur min kropp ser ut, jag gillar den rätt bra som det är. Vill bara inte ha så skruttig kondition, och socker är ju ingen höjdare för hälsan, så nu tar vi alla flugor på ett bräde och spottar tre gånger. Vad har jag att förlora liksom?

Nej någon städning pallar jag inte, min krop är trött efter att ha MOTIONERAT så jag ger mig själv permission att sova. Vilket är bra för jag är sugen på glass, att sova bort sötsug är det näst bästa sättet efter att sexa bort det. Men då det saknas minst en sexpartner för att jag ska kunna idka sexuellt umgänge så ska jag nog inte det. Dricker lite vatten och puttar ner alla grejer från min säng så att jag kan sova istället.

Kommentarer
Postat av: The Idiot Wind is blowing

You go, girl.
Motion kan göra allt så mycket bättre. Ja, 'allt' är inte en överdrift någonstans.

2008-05-27 @ 09:48:15
Postat av: .

I iz back in da blogging-hood love.

2008-05-29 @ 12:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0