Men hur orkar man?

  1. Någon är kär i mig.
  2. Det finns bra människor också.

Så, vad får mig att göra sådana antaganden?
http://mysisterwenttolondon.blogg.se/2008/may/gg.html#comment
Får lite Får lite Niel Strauss (eller va fan snubben som har skrivit den rubbade dejtingboken The Game heter) vibbar här. Insult to get attention...eller hur fan det var. Pinsamt!
This is just stupid! Vem känner egentligen ett BEHOV av att säga nedsättande grejer till random bloggare. A fuckhead with anger management issues på Södra Kanalgatan i Kalmar uppenbarligen (det är roligt att känna folk som vet hur man trackar folk med hjälp av den ip-adress som lagras och visas för mig då man skriver kommentarer). 
Tycker hela situationen är rätt komisk...och patetisk. Det jag inte fattar är varför man fortsätter att läsa en blogg  man inte ser något underhållningsvärde eller kvalitet i...Nej, det gör man ju inte. Alltså finner även my toughest critic något intressant i mitt utlopp av ord. Fett.
Men thanx anyway till "The Idiot Wind is blowing" , pluspoäng utdelas!

Nu har jag helt glömt bort vad min ursprungliga bloggtanke var. Aja. Så kan det gå.


Kommentarer
Postat av: siri

Waaay! Fan vad kul.
I wish I had readers..

2008-05-18 @ 23:06:07
URL: http://siriosa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0