Kvinnlig fägring!

Yay! Kim ska med till Siesta! Glad Unn! Känns bra med lite kvinnlig fägring faktiskt. Fast jag är ju inte den som beklagar mig över att åka ngnstans med en bunt män. Tvärtom! Fast just den bunt med män som ska med till Siesta känns tämligen...eh ofarlig? De som ska åka är nämligen:

  • Jag,
  • Min bror CalleP.
  • Mårten, mitt x. Vill för övrigt tillägga att vi var tillsammans INNAN skägget (ja, mårten jag tar varje chans att dissa din risiga ansiktsbehåring...you know it)!
  • Mårtens parhäst/fru Toffe.
  • Emanuel, som var tillsammans med Josefin som i sin tur varit tillsammans med M.
    Jag tror nästan vi hade kvalificerat oss att vara med i Mtv:s X-factor. Det enda som saknas är att jag ska hooka med E för att cirkeln ska slutas.
  • Andreas, som jag väl aldrig riktigt var ihop med så därför är han inte riktigt my ex-boyfriend...utan snarare ex-something. Men jag säger mitt ex ändå, för att inte behöva dra hela den långa beskrivningen. Och då fattar ju folk vad man menar. Vi var ett item men är det inte längre. As simple as that.

Eh, japp. Känns bra att Kim kommer med och luckrar upp lite i detta lite väl inavlade camp...fast hon har ju dejtat Mårten en gång i tiden. Tusan också. So much för nytt blod.


Kommentarer
Postat av: !

Incest blir fest

2008-05-26 @ 16:34:42
Postat av: Nancy

Vill du ha en ny header?

2008-05-26 @ 16:36:54
URL: http://giveitall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0