klad hest

Just nu mår jag jävligt bra! Alltså verkligenverkligen. Dettta har varit a good day all around.
Idag har jag även varit på ridningen för första gången sen körtelfebern härjade min kropp.
Det kändes så sjukt bra att vara i stablet igen! Hejstapållarna och doften och atmosfären och ALLT! I löööööööööööve it! Aldrig att jag tänker lägga av med hejstarna. No way. Inte en chans! I'll always be a twelveyearold stalltjej by heart. Jag är löjligt lycklig...och själva ridningen gick inte ens överdrivet bra. Men att få andas lite hästdoft igen gjorde mig nästan gråtfärdig av lycka.
I'm a true nerd. I know.

En annan lite underhållande grej är en av kommentarerna jag fick på mitt förra inlägg:

image88







Jag skrattade i alla fall!

Nu ska jag duscha och hoppa i säng. Sa jag föresten att jag var på bra humör? Cuase I am!
Lägtar till imorgon, att få träffa Anna och allihopp! Nu är det natt! :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0