I'm pale, no doubt.

Idag på lunchen köpte jag underkläder. Ett gäng fina trosor fick följa med mig från affären. Vilket är positivt! Men i provrummet insåg jag en inte fullt lika positiv grej, huden på mina lår har fått så pass lite solexponering den senaste tiden (eh...åren) att den i princip blivit helt genomskinlig! Jag har ju länge hävdat att blek hy is the way to go och invbillat mig att jag passar i mitt vita skinn. Och därmed inte brytt mig om att sola...alls. Men att kunna se ALLA blodådror utan att behöva flå mig känns inte som en så bra grej. fast jag kanske skulle kunna vara användbar på typ någon med-school som visningsexemplar när dom ska lära ut hur och var blodet strömmar i kroppen. Eller så går jag helt enkelt ut utan att vara fullt påklädd när solen skiner. Antingen eller där!

Kommentarer
Postat av: J

Gott så =)

Då är vi två genomskinliga krakar då.. Å me det här vädret lär det bli till att hoppa ner i bögrosten om det ska bli nån ändring =/

2008-05-16 @ 17:55:31
URL: http://kreftans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0