glöd

It's back! I'm alive once again!
Min glöd har återvänt och allt som krävdes var en ridlektion! Fan va bra! Nu längtar jag inte efter att framtiden ska komma och rädda mig från min leda, nu ÄR jag bara. Just the way I like it.
Nu ska vi lista lite dofter. Det har jag aldrig gjort innan, so let's go for it!

Topp tre dofter just nu:

  1. Sommarhäst!
    Innan jag åkte hem från stallet igårkväll satt jag ihopkrupen i Paritza's box och lyssnade på när hennes metodiska tuggade. Mutade henne med sockerbitar så att jag kunde andas in hennes ljuvliga hästdoft på riktigt nära håll. Blir nästan tårögd av lycka bara jag tänker på det. The scent of sommarvarm häst är ta mig fan den bästa doften någonsin!
  2. Syren.
    Igår när jag cyklat ut till mamma efter jobbet så stack jag näsan i en syrenklase som var formad som ett hjärta (lite gehj men så var det). Vackert, vackert sa min näsa!
  3. Okej, detta är lite/ganska/mycket fjantigt men den doft jag tänker nämna ÄR värd en plats på listan. Jag syftar såklart på doften av Honom. Antagligen är det väl hormoner (beeing a teenager kan jag fortfarande skylla på sånt!) eller något annat equally stupid som gör att jag får så bra associationer av just den doften. Väldigt corny, but hey, det kan jag leva med.

Kommentarer
Postat av: J

Snyggt, ja e gla om du e gla =)

Schysst med en doftlista förresten, den ska jag nog plagiera nån dag hehe.. Fast hejstapållar fårnte va me då. Jag dör om det luktar häst.

På riktigt alltså, superallergisk =)

2008-05-16 @ 10:49:21
URL: http://kreftans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0