eyewear

På lunchen var jag och lånade fyra snajsiga glasögonbågar. Ska bli kul med lite förändring på den fronten. Mina nuvarande glasses har jag haft i evigheter...sen typ åttan tror jag...vilket är lite drygt fem år. Ska försöka lägga upp bilder på de olika kandidaterna.
I'm reallyn exited about this! Dock kanske inte min ekonomi jublar lika mycket då jag även är on the market efter slipade sonnenbrillen. Och eftersom jag gjorde tabben att pröva mig igenom den dyra delen av sortimentet innan den billiga känns det som att notan för mina shades kommer bli ganska rejäl. Fuck. Kanske skulle man omprioritera? Solglasögon är ju ändå en sån pryl som har en benägenhet att bli suttna på alternativt borttappade. Så att lägga dryga tretusen spänn på att kunna se något även de få minuter när solen får för sig att lysa i Växjö känns kanske lite overkill. Å andra sidan ska jag ju iväg på en jädrigt solig jordenruntresa from september, så lyckas jag bara att inte tappa bort dyrgriparna till solskydd så ska det väl gå ihop sig rent ekonomiskt. Det fanns ju ändå slipade solglas som "endast" kostar 1600. Vilket ju också är en mindreförmögenhet. Fast i mitt sometimes ganska oekonomiska sinne så känns det som att allt över tvåhundra är på tok för mycket att betala för solglasögon, så eftersom jag redan gått så pass högt över den smärtgränsen så känns det inte som att det är så stor skillnad på 1600 och 3000.
Behöver jag nämna att min högt älskade TI-84 Plus inte var med ens på ett hörn i den uträkningen?

Kommentarer
Postat av: J

Hmm man kan säga såhär, att det alla vill ha för att rösta på mig, är precis det jag kommer lova. ;)

3 kakor för solglajjor? Du måste skämta? ^^ Jag kör standard å tjackar på macken innan jag drar till stranden.. Jag e visserligen bum men 3 papp känns lite überdrivet =)

2008-05-19 @ 16:40:29
URL: http://kreftans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0