an inferno of screaming children

Nu har jag precis kommit hem från familjen D där jag har vaktat barn. Är med andra ord ganska trött nu. För mödan fick jag förutom mat ett biopresentkort (skulle egentligen inte fått något alls ju!). Vilket jag blev väldigt glad för! Blev nämligen supersugen på att gå på bio the other day. Ska nog se till att göra det snart.
Det är konstigt att Superbad heter Supersugen på svenska. Att översätta filmtitlar suger! That's all I have to say about that.


Dagen musik: Bille the Vision and the Dancers hela låtkatalog, på repeat. Jag längtar till Siesta.

En annan bra grej är långa sms-konversationer! Sjukt underskattat!


Kommentarer
Postat av: J

Haha flåt så förbannat då =p men det var verkligen sämst jag lovar..

smskonversationer är väl ungefär det man lever för, skickade nånstans över 22.000 sms förra året =)

2008-05-15 @ 19:48:21
URL: http://kreftans.blogg.se
Postat av: Tss,,,

Men alltså, vad är det med alla wannabe-kultiverade brudar och deras überpretentiösa bloggar? I'm stunned, verkligen.

2008-05-15 @ 21:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0