alltihop

Maj gahd va trött jag blev helt plötsligt!
Pallar inte skriva alla de smarta tankar jag har tänkt på under hela seneftermiddagen.
Men vill man kan man få avnjuta min afton i korthet:
Tänkte sola lite men efter tjugominuter blev det tråkigt så jag var manlig och klippte gräset i bar överkropp istället. Eller jag hade iofs bh på mig och det anses väl inte vara speciellt manligt...
Sen kom Millan så vi satt i solen och pratade strunt. Sen mulade jag honom med mitt nyklippta gräs. Moahaha!
Efter en promenad till Konsum blev jag 3,50 kronor samt en magnum mandel rikare då jag pantade burkarna från mitt valborgskalas. När jagkom hem åt jag jordgubbar.

Dagens album är utan tvekan Sole Love med Vega. Vilket jag  ända sen jag slutade jobba. Så jag har med andra ord dagdrömt om himlastormande verklighetsflykt en hel massa, aka jävligt lycklig kärlek. Blotta tanken på lite lövin' gör mig glad! Vore roligt att bli sådär riktigt dunderkär igen. I sinom tid, i sinom tid. ^^

Kommentarer
Postat av: J

Tackarrr =) Jag hittade bara britta persson å den var riktigt bra! Jobbar på de andra, i sinom tid i sinom tid ;) Sov schniggt =)

2008-05-08 @ 23:38:59
URL: http://kreftans.blogg.se
Postat av: J

Å saaauuuuujaaaah! :o Deportees möter avskalad James Taylor typ fan det är sån här skit jag älskar jag ska tanka hela klabbet! =D Tack! Från hjärtat =)

Underhållande vet jag int, men jag gör mitt bästa för att inte vara meningslös =) Trevlig kväll darlin'

2008-05-09 @ 17:53:28
URL: http://kreftans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0