torsdagsdepp

Igår var en bra dag. Alla var glada.
Idag är en dålig dag. Alla är dåliga.....eller iaf på dåligt humör. Innan jag stack hemmifrån gick både jag och Ylva runt och muttrade om att allt var skit. Vi var så rörande överens, det var vackert. Det enda vi inte kunde komma överens om var ifall det var bäst att ha rosa hud (som jag) eller orange hud (som hon). Men vi kom iaf fram till att båda var skit.
Provar nya linser idag. Mina gamla var asdåliga. Dessutom är de antingen slut eller försvann när vi flyttade. De nya ska även korrigera brytningsfel, så därför är de stora som en halv pingisboll. Ajaj. Inte roligt att stoppa in en halv pingisboll i ögat.

Jag vill att någon ska manage to cheer me up. Det är nog inte så svårt egentligen, enda kruxet är att någon annan måste ta sig ur sin torsdagsdepp tillräckligt mycket för att kontakta mig och säga någonting snällt. Så jag antar att man inte ska hoppas för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0