sjukdag #6

This whole non thinking business makes bloging quite tedious. For since I lack interesting/not so interesting thoughts to display here in my pink little corner of the Internet I tend to go on and on about my total misery. Or what ever word you would choose to describe my uncontrollable whining.

Tittar på Gilmore Girls. Jag vill leva i deras värld. Såg att Lorelai också har insett fördelen med färgade strumpor. Brabra. Det måste innebära att hon läser min blogg. Jag är en sån jävla trendsetter! betyder detta att jag måste börja kalla min blogg för en modeblogg? I hope not. Modebloggar måste ju vara det tråkigaste internet någonsin hostat upp. Som äckliga slemmiga hårbollar. Så måste det vara.

Jag har blivit a tad orolig. Om det nu är körtelfeber jag har så kanske jag inte kommer att bli frisk på hur länge som hellst. Pratade med Siri på msn igår och hon sa väldigt tröstande saker i stil med att Maggan varit borta från skolan i ett halvår när hon hade det i sexan. Samt att Helena såg ut som en uppsvullen kines när Siri hade hälsat på henne 3,5 veckor in i hennes körtelfeber. Fast jag har iofs inte svullnat upp som en kines. Eller jo, av mina linser jag provade förra veckan. Men det blev ju bättre av att jag tog ut dem.
Svullnade iofs upp om ögonen en gång till i helgen as I might have mentioned. Men det fick jag ju ögondroppar mot av McNotSoDreamy när jag var på vårdcentralen i måndags. Så det har ju blivit bättre.

Fuck here I go again babbeling on about my disease. Nåväl så kan det vara. Vill bara inte var sjuk forever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0