Sjukdag #16 (eller ngt sånt)

AntimjukisbykorJag är så galet trött på mina mjukisbyxor nu! Man känner sig ju som en...jag vet inte vad...but nothing good iaf! Som en muffins typ! Pösig och lite sunkig.
Jag är en firm believer att man kan påverka mer än man tror med tankekraft. Och att känna sig som en muffins underlättar nog inte mitt tillfrisknande. Så idag är det en helt annan stajl som gäller. Svart pennkjol samt a touch of color med strumbyxorna. Snacka om total omvändning!
Nu känns det onödigt att titta i en spegel och förstöra min illusion om att jag ser lite fräschare ut. Den där fräschören har inte riktigt spridit ovanför nyckelbenen. Ännu.

Tänkte bara skryta lite med den kladdkaka jag bakade till släktmiddagen jag inte fick gå på.
Dom gula prickarna är faktiskt små marsipankycklingar som jag klistrade fast på kakan med chokladsås. Kan för övrigt meddela att min familia var vänlig nog att lämna en liten bit som jag kunde äta till frukost idag. Och mina kladdkakebakningsskills är fortfarande intakta efter hela detta körtelfebersspektaklet! Mycket mumsig!
Och självklart hade jag vaniljglass (egentligen föredrar jag vispgrädde till kladdkaka men jag pallade inte vipsa så det blev glass) och the key topping varma hallon! Mums...nu blir jag nästan sugen på att ta en bit till...


Rolig sak.
Kolla vad som gick på ettan i förmiddags.
I've finally got my own television show!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0