Sicko

Miip. Jag är sjuk. Känns inge bra alls. Trodde ju att hela allergi mot golvoljan-grejen hade blåst över. Men nu mår jag ju typ sämre än någonsin. Liten, sexig lista över mina härliga symptom:

  • Mina halsmandlar vekar ha kännt sig som en alldeles för liten del av min kropp. Och har därmed helt sonika svullnat upp till typ fyra gånger sin normala storlek. Bara för att få extra uppmärksamhet. Det är förjävligt vad vissa kroppsdelar gör för att man ska uppmärksamma dem.
    Så nu kan jag typ inte äta annat än glass, yoghurt och fattiga riddare(!?!).
  • Mitt huvud har för tillfället stillat sig lite, tack vare den Alvedon jag lät smälta på tungan, men annars är huvudvärk en av mina plågor.
  • Mina ögonlock verkade tycka att halsmandlarnas idé om svullnad verkade jävligt ball så de tog efter. Högerögat tog det hela snäppet längre och ser därför till att gojsa ihop sig hela tiden så att jag knappt kan öppna det.
  • För att krydda det hela mår jag allmänt crappy. Seg och sjuk och sådär.

Är typ lika sjuk som Hannibal Lector. Fast inte riktigt på samma vis. Har ännu inte ätit någon. Men om man skulle ta magnituden av hans störning och transformera den till någon form av hals-förkylnings-allergi(?)åkomma så får man det jag har.
En bra sak är att jag iaf har sjukanmält mig till 37:an ikväll. Good going Unn.
Sen finns det ju några dåliga saker. Som att jag är sjuk. Att jag inte kan gå på Kims fantabulous parteh. Att jag inte kan träffa Helena. Att my crush fortsätter ignorera mig (Tvåstaviga sms strax innan två på natten räknas inte riktigt på samma sätt according to mig. Risken finns ju alltid att avsändaren inte kommer ihåg att han skickat det och det man inte minns kommer man ju logiskt nog inte ihåg att man har gjort...och minns man inte att man gjort det kan det ju inte finnas så mycket tanke bakom. Eller?).

Nu kanske allt detta lät lite negativt. Men jag är faktiskt på förvånansvärt bra humör. Har lyckats med konststycket att ladda ner Sexual Erupition-låten HELT UTAN HJÄLP FRÅN NÅGON! Det ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0