Pain.

So definately not halsfluss. Tyvärr. Då hade jag kunnat få meduciner och bli frisk på tid som är mindre än vad det lär bli i nuläget. Fucking virus. Men, men. Farbror Doktor sa att det inte nödvändigtvis måste vara 'The kissing disease' aka körtelfeber. Som typ bara smittar genom saliv. Det kan även vara någon annan random virus...som isf är jätte smittsamt. Men det vet jag inte förrän om en vecka eftersom att provsvaren kan ta så lång tid.
Så det lär bli mycket glass, värktabletter och smärta. Woho vilken vecka jag har framför mig!

Men det finns bra grejer också. Som msn. ^^
Och att eftersom jag har öppna sår på halsmandlarna så tas smälta-i-munnen-alvedonen upp av blodet redan i halsen. Perfa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0