Operation:Make Unn Happy Or At Least A Bit More Cheerful

sitter och funderar på vad jag ska göra nu. men mitt dåliga humör gör att jag inte har lust att göra någonting. patetiskt patetiskt men ingenting känns tilltalande! har massor med nya filmer och hela första säsongen av the wire som jag skulle kunna titta på...men aja. jag har ingen lust med nånting. vilket känns väldigt ovant och otypiskt mig.

Nej, va fan. Såhär kan jag inte ha det. Nu behöver jag en plan. Okej, Operation:Make Unn Happy Or At Least A Bit More Cheerful har nu initierats. Den går ut på följand strategi:

  1. Tillverka chokladdoppade jordgubbar.
  2. Byta till fina underkläder.
  3. Byta till nya fräscha sängkläder.
  4. Krypa ner i min säng tillsammans med mina chokladdoppade jordgubbar samt en portion Ben & Jerry's Cookie Dough-glass.
  5. Titta på Penelope samtidigt som jag förtär glass och jordgubbar iklädd mina finaste underkläder.That ought to do the trick! Jag tror nämligen Penelope har rätt mysfaktor för att få mig på bättre humör. Funkar den inte så tar jag Juno. Och duger inte den så kanske No Country for Old Men kan få mig att snap out of it. Det återstår att se.

Hm, bara att göra listan förde mig ett snäpp närmare happy camper tillvaron. Nu tar vi och förverkligar detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0