Ögonfransar, märkligt nog.

Dubbelsidig mascara. Varför gör man ena sidan vit? Hade det inte varit mycket mycket smartare om man hade haft lite bruna färgämnen i den vita uppbyggande delen? För det är inte många som är kapabla att lägga på sin mascara lite proffsigt som i the comercial. Så för att skona världen från en hel del fulhet i form av vita kanter på ögonfransarna borde man, enligt mig, inte ha en vit del på dubbelsidig mascara.
Nåväl, nog om ögonfransar.
Vet inte ens varför jag hakade upp mig på detta nu. Har ju inte ens sett till mina egna ögonfransar sen jag slutade sminka mig vid mitt insjuknande. Det kan vara all tv-reklam för mascara jag har sett idag som ligger bakom min tillfälliga upphakning på ögonfransar.
Nu får det sannerligen vara nog om ögonfransar. Det är ju inte direkt intressant med ögonfransar...förutom när man behöver en ny mascara. Och knappt ens då behöver man prata om ögonfransar. Man bara ser till att ha en girlie tjejkompis som Emma (love her!) som kan tala om allt man behöver veta. Perfekt!
Fast det fnns en till trevlig aspekt med ögonfransar förutom att skydda ögonen från skräp och att se flitatious ut, nämligen fjärilskyssar! You know när någon håller ansiktet jättenära och blinkar så att det känns som en fjärils vingslag mot huden. Galet mysigt!
Åh, fjärilskyssar! Fick ett litet craving här nu!

Jag hade ju en tanke med detta blogginlägget men jag tappade bort i ett trassel av ögenfransar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0