Måste bara störa mig lite...

Tänkte bara at jag skulle irritera mig lite. Så vill du inte lyssna när jag babblar på om kvinnoideal och hur snygg jag är i jämförelse så kan man, om man vill, sluta läsa nu.
Måste bara störa mig lite...
Denna bild har jag tagit i ett skyltfönster mittemot mitt jobb. Det är ju fan inte normalt att se ut så! Titta bara! Det är ju motbjudande så in i helvete!
För att underlätta för alla oförstående har jag photoshoppat(!) in några pedagogiska pilar för att förtydliga vad det är jag spyr ut mitt förakt över.
Japp, you guessed it...det är provdockans lår. Eller snarare lack there of. Vem vill egentligen se ut sådär? Det SKA bara inte gå in ovanför knät! Kroppen funkar inte så om man är frisk!
Jag har friska ben (eller iaf normalskapta, benen har väl körtelfeber precis som resten av mig) och det går inte INÅT ovanför knät. På denna docka är ju knät typ lika tjockt som låret. 

Okej, då är det väl så man ska se ut. Då vet jag. Bara att sluta äta och tyna bort. Kul att känna er, nu kommer jag dö av feber eftersom jag inte får äta mer. Skoj, skoj!

HAHAHAHAHAHA! Skönhets ideal kan gå och självdö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0