Let's dress it up!

Jag är uttråkad. Ska nog klä ut mig. Mitt ansikte har inte sett sett skymten av en enda sminksmula på över två veckor. Känns som att det måste bli lite ändring på den saken.
Men det finns ett par items jag alltid har saknat i min utklädningslåda. The list:

  1. En rosa peruk!
    I can't explain it, men jag har alltid drömt om att ha rosa hår. Fast jag känner inte för att färga mitt egna äkta hår rosa. Men att kunna ha rosa hår nån gång då och då hade varit ultimat! Åh, vilken lycka att ha en rosa peruk! Lätt min högsta önskan när det gäller hair & wardrobe! Tror det är min inre transvestit som gör sig påminnd via denna desire.
    .
  2. En riktigt ståtlig lösmustasch!
    Hur ballt hade inte det varit! Att kunna stoltsera med en ordentlig mustasch vore ju verkligen hur grymt som helst! Imagine vilka utklädnings möjligheter som öppnar sig om jag kunde fixa lite ordentlig skäggväxt (utan att behöva knapra en massa testosteron-tabletter)!
    .
  3. Ett ordentligt tilltaget afro!
    Det har i princip blivit en punkt på min Måste-Göras-Innan-Jag-Dör-Lista att någon gång ha ett riktigt naturtroget afro. Så en afro-peruk står högt högt på min önskelista!
    .
  4. En mantel med mitt eget superhjälte-emblem på!
    En mantel! Need I say more? Det vore ju helt fantastiskt att kunna leka superhjälte med en övertygande mantel! Och denna mäktiga mantel ska inte vara en sån där obekväm fejkmantel som man bara knyter runt halsen och blir strypt av hela tiden...nänänä! Har du någonsin sett any of the classic superheros strypas av sin egen mantel? Trodde väl inte det. Så det ska vara ett specialfäste på min cape. Och sammets foder!
    Jag ser verkligen fram emot den dagen då denna extravaganta utklädningsdröm blir verklighet!  

Jag gillar att sätta ihop listor. Men nu tror jag minsann att min sminkväska väntar och a new imaginary persona vill bli upptäckt!


Kommentarer
Postat av: Annika

Vilken kul lista! Kör på afro!!! Hahah

2008-03-24 @ 11:13:50
URL: http://annikaedvardsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0