great sockcess

So, wednesday. Halvvägs till helgen.
Hoppas det blir en bra dag.

Jag har kommit på en bra strategi. En supersmart grej som ger dubbel avkastning. Det är på temat strumpor.
Jag har ju en viss tendens att använda mycket svarta kläder. Jag gillar svart. Det är en bra färg. Men ibland kan man ju känna sig lite väl ja, svart...konstigt nog. Iofs har jag blivit bättre på det där med andra färger. Men av lathet kan amn ibland falla tillbaka i det svarta. Så nu har jag kommit på en asbra grej. Strumpor! Eller närmare bestämt strumpor iklara färger.
Innan jag åkte till Schweiz köpte jag tre par Hello Kitty-strumpor. Ett par kanarie gula, ett par riktigt rosa samt ett par klarblå. Alla har de silverränder samt själva Hello Kitty-katten iklädd en silverkrona på foten.
Dagen till ära har jag de rosa på mig. Och det hjälper faktiskt mot färglöshet. Inte för att de syns, jag har ju både skor och byxor som täcker. Men det är känslan! Jag KÄNNER mig lite färgglad och kan därmed utstråla något annat än den tråkighet min jobboutfit i svart och grått försöker förmedla.
Det är precis som med min hangup för snygga underkläder. Det man känner är det man förmedlar. Jag tror stenhårt på det!
Den andra fördelen med dessa färgstarka strumpor är att de är allt annat än anonyma. Vilken är en stor fördel om man har en syster med samma skostorlek som en själv! Hon KAN inte ta dem utan att jag märker det. Så jag får ha mina strumpor för mig själv! Great success!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0