Grattis Carl

52807-76Idag fyller min lilla bror myndig. Eighteen years. Så länge har jag varit storasyster nu.
Galet att min LILLEBROR ska börja springa på krogen! Men massa grattis till honom! :-*

Just nu är jag lite bummed för hela familian äe iväg och firar lillebror. Och här sitter jag och äter uppvärmd pizza och tittar på whatever program som går på femman. Dvs massa skräp. Bläblä.

Jag har verkligen lust att vara frisk nu. Är trött på att sitta hemma. Trött på yoghurt. Men mest trött på det skavande gruskorn av ensamhet som börjat gnaga lite i mig.
Och det känns sm att jag inte kna göra någonting konkret åt min situation. Inte förrän jag blir frisk iaf. Men då jädrar! Ojojoj, va frisk jag kommer bli! Jag ser fram emot att bli frisk så galet mycket! Fick en försmak på friskhet när jag insåg att jag kunde tryckutjämna mina öron! Major happyness för det!

Jag har börjat tänka, jag har börjat sakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0