dagens

Dagens pinsammaste:
Efter jobbet var jag inom H&M en sväng. Och naturligtvis hamnade jag på underklädesavdelningen. Hittade massor med fina grejer som jag beslutade att jag ville se hur de tedde sig på mig irl. Så när jag är fullastad med sassy spetsbehåar och dylikt i full karriär mot provrummet stöter jag på en manlig bekant.
Jag använder just benämningen manlig bekant dels för att skona den unge herren, samt för att det nog är det mest korekta jag kan kalla honom. You know, han är en sån där person man känner så pass väl att man måste stanna och prata lite med när man springer på varandra, fast vi känner inte varandra så väl att vi hörs.
Och det är just ett sånt här påsprunget "Hej, hur är det med dig?"-möte som äger rum inne på den stora klädkedjan. Och eftersom vi inte känner varandra tillräckligt väl är det ingen som vågar kommentera den ansenliga mängd sexig spets jag håller i mina armar. Pinsamt, pinsamt!! Men också väldigt underhållande att se någon försöka att INTE tänka på något som är väldigt uppenbart.

Dagens finaste:
Den finfina ljusgrå behå samt de matchande trosorna med jag köpte på H&M. Seriös hotness! Sjukt snygga detaljer och fantastic pushupeffekt är två av punkterna på den långa lista med pluspoäng för my new hot lingerie. Lätt värt den utekväll, vilket i min värld brukar innebära cirkus 200 riksdaler, de kostade mig i inköp!

Dagens tråkigaste:
Obesvarade sms. Det lönar sig inte att vara modig. Så enkel och tråkig är verkligheten.

(Morgon)Dagens seghet:
Varför loggar inte människor in på msn förrän typ mitt i natten? Jag vill ju prata med mina friends NU! Inte vid halv tolv. Då ska man ju sova! Total segness! Ur min grupp 1 Faktiska Kompisar är 3 av 23 inloggade...och ingen av dem är vid datorn! Varför kan inte folk vara hemma på måndagar? Det är ju den enda dagen jag inte har ngt inplanerat och därmed har massor med tid att fördela mellan msn, korsstygn, läsning och tv:n. Oh well, får väl trösta mig med att msn är skit.

Dagens Låt:
Looking for gold -Tough Alliance
Mina trumhinnor trivs med den just nu.

Dagens Film:
Stardust. Massa kärlek till den! Så fin, så bra!
Bra köp eller vad sägs Sigrid?

Dagens mest förekommande tanke:
(CENSUR!! This is not something that belongs on the internet!)


Kommentarer
Postat av: Anis Bananis

Usch, jag hatar obesvarade sms. Blä :P

2008-03-03 @ 22:20:07
Postat av: mandy

ååh, haha. "dagens pinsammaste" alltså, jag fattar känslan! hoho.

2008-03-04 @ 18:03:52
URL: http://domeintheparc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0