American Idol och korsstygn

Idag. Ja, vad ska man säga om det hela.
American Idol och korsstygn.
That's basicly it. Jag har verkligen inte gjort något annat. Har varit american idol maraton på tv400. Och det har jag och mamma tittat på. Sen klockan 9-10 i förmiddags fram till 19 (då det blev uppehåll fram till tio). Vilket innebär lite drygt 9-10 timmar a.i. so far detta dygnet. So far som sagt. Sen är det idol från tio till halv två igen. Vi får se om jag orkar med det passet. Måste ju ändå gå upp halv nio imorgon för att titta på American Idol som börjar 08:45. Det känns ju lite viktigare att se de senare avsnitten....och stannar jag uppe inatt kommer jag vara för trött för att uppskatta programmen. Och för trött för att njuta av avsnitten imorgon. Nej, inatt blir det nog sömn. Vill ju bli frisk också. Inte ens American Idol går före mitt tillfrisknande. Faktiskt. Men det är ett close call där. Friskhet vs. American Idol. Fast hälsa känns väl lite hetare just nu. Kanske.

 Har insett vilken tv-rutin jag har jobbat upp under mina två(!) sjukveckor. Mamma började bara efter en liten stunds tv-maraton få dåligt samvete för att hon satt hemma och tittade på tv istället för att åka till stallet/fixa med saker. Något sådant kände jag inte, alls. Känner mig väldigt nöjd med detta.

En annan sak jag är nöjd med är min julkalender. Alltså mitt gigantiska korsstyngs-projekt. Det börjar arta sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0