Jag är ingen fågelunge.

sms från Siri:

Hejsan unn. Jag har dåliga nyheter... Eller så. Det är ju så att eftersom jag trodde att jag frågat dig innan så frågade jag i praktiken erik först.. Och, jag ringer ikväll igen, men det verkar som om han tror att det blir dåligt för dig. Hur känner du?

Asså va fasen. Hur krånglig kan en människa vara? Och jag syftar inte på smsets avsändare.
Eller för det första blev jag ju aldrig tillfrågad ifall jag ville följa med på helgutflykten till Siris sommarstuga... förrän nu när S skulle beklaga sig över att typ ingen ville följa med henne. Jag blir glad ändå i 'bättre sent än aldrig'-anda (man kan glömma säga till, sånt händer) och säger: fan va kul! klart jag ska med!
Och nu så får jag inte det längre...? Eller? What's up egentligen?
Blir ärligt talat lite stött. Jag är ingen fågelunge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0