1,2,3 och trasig telefon

Kan ju bara konstatera att jag nu är en bra bloggare. Jag kan kryssa alla de tre kriterierna för att man ska räknas som en god bloggskribent. Jag har nämligen:

  1. Haft en tävling.
    Ni übertrogna tittare minns väl potatisen i diskstället?
  2. Fyllt i onödigtvetande listor om migsjälv.
    Ehh...ganska många. Jag tycker att dom är roliga. Pinsamt med sant!
    Fast det var ju ändå ett tag sen sist.
  3. Haft en frågestund.
    Dock blev inte min frågefunktion lika succéartad som eniros. Kanske beror det på att det inte hunnit vara helg (dvs fylla) ännu. Eller så beror det på att ingen vill veta någonting om mig/någonting. Vilket isf är ngnting bra! Världen är vet redan allt! Toppen! No more school! Let's all just live in hippie communes and be peaceful, loving and happy! Fast om alla redan vet allt hur kommer det sig att vi inte använder oss av vår knowledge och löser alla kriser? Hm, kanske är alla lata?

    Aja, jag har iaf en fråga: Fett eller bäbis?
    Unn svarar:
    Fett, förhoppningsvis.

Nu är jag perfekt. Så perfekt man kan bli i bloggsammanhang iaf!



Idag ska jag äntligen lämna in min lur på lagning. Det ska bli skönt med en telefon där alla vitala knappar fungerar! I nuläget fungerar inte Välj (knappen till vänster på en Sony Ericson), Bakåtpilen, eller uppknappen på hjulet. Dessutom har alla nummerknappar spruckit och av/på knappen börjat kärva. Underbart.
Här invid har jag gjort en pedagogisk liten bild på vilka funktioner jag får klara mig utan.
X = helt sönder
O = krabbar

Har lagt några minuter på att rädda bilder samt den musik jag har på telefonen. Det absolut viktigaste var min högt älskade smssignal. Ni vet Ca-ching:et från slutet på Mikas Grace Kelly. Man blir dubbelt glad av få sms tack vare den! Kommer att stå i evig tacksamhetsskuld till Emil för att han la ner hela 45 sekunder på att fixa den till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0