Fyy faan alltså

Jag gillar inte blogg.se's nya plattform. Den är ful och tror att jag har dålig syn. Måste vara så eftersom all text och alla ikoner blivit så stora och fula. Dessutom öppnas länkarna i min länklista i samma fönster som jag har framme, vilket jag tycker är dumt och knöligt. Jag gillar inte förändringar när de är till de sämre och jag inte kan styra över dem.

På tal om förändringar så förändrar ju inte det här vill bara vara vänner tills vidare-statementet så mycket i praktiken. Skapar bara lite mindre förvirring. Fast det är ju lite trist att inte ha någon man kan låtsas vara kär i. Tänkte på det i morse. Jag är nog ganska mycket flickvänstypen egentligen. Eller jag känner mig som det nu iaf.
Detta grundar jag dels på att jag inte har lust att ragga, alls typ. Jag menar, jag var på festival i helgen och kysste inte ens någon (eh...ingen av manligt kön that is. Lite svårt att hävda att jag inte pussades alls när det finns facebookbilder som hävdar motsatsen.)! För jag pallade inte ragga. Däremot fick jag gosa mycket. Bojkottade mitt pyttelilla Harald Nyborgtält tre av fyra nätter till förmån för några av mina campvänners tält (som faktiskt höll värmen!). Och att sova nära någon är ju ta mig fan hur mysigt som hellst! Sådeså!
Antar att det är därför jag varit så envis i att inte vilja ge upp hoppet om att det kanske skulle kunna bli något med E, för att jag så gärna vill ha någon att mysa med. Fast vem vill inte det egentligen?
Och det är ju också märkligt... det finns ju helt sjukt mycket människor. Tom här i lilla Växjö finns det ju en hel massa personer av lämpligt kön, ålder och med någorlunda attraktiva yttren som man i teorin skulle kunna mysa med. Varför ska det vara så svårt att para ihop några kärlekskranka singlar med några andra kärlekskranka singlar?
Fasen va gehj tankegångar det blev här nu då. Aja, lite töntiga bakfylletankar kan vi väl bjuda på.

Bakfylla ja. Det var jobbfestspicnic i Strandbjörket igår. Och då min alkoholsvultna kropp inte hade fått i sig en droppe alkohol sen natten mellan lördag och söndag så var det på något vis som om my body tänkte:
"Åh, ALKOHOL!!! Jag vet precis vad jag ska göra med det här! Nu är det fylla som gäller!! Kom igen matspjälkningen detta grejjar vi!"
Så jag blev drunken och berusningen toppade när jag kom hem. Så jag satt och klottrade visdomsord i stil med: Snusk är skoj! Bara så du vet! /Syster Yster på det papper lillebror försökte plugga in till sitt aktiekunskapsprov. Det spårade ur ytterligare en aning och blev tillslut en kukmåleritävling i sann Superbad anda. Vackert så det förslår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0