Every Day I Love You Less and Less

Den här nya plattformen som har förändrat sidan jag bloggar från och helt rört om i min bloggvärld gör mig lite avtänd. Dumt tycker jag.

Aja, jag gjorde en liten tabbe igår. Mitt hår var sådär galet och ostyrigt som det kan vara vissa mornar, så för att tämja min lugg behövde jag någon form av stylingprodukt. Och då jag sov hos pappa (där jag inte har några prylar) fanns bara min lillebrors vax att tillgå. Luggen lungade ner sig and all was well. Tills idag. För idag ser det bara superfett ut och jag hann inte tvätta det innan jobbet. Men jag kan stå med att vara lite skitig. Man har väl varit på festival för tusiken! Och all vardagssmuts bleknar i jämförelsen. Och förutom en viss överkonsumption av vax i håret så känner jag mig rätt så snygg och allmänt tuff idag. Bra känsla.

NoneJag gillar mina nya glasögon! Blev båge nummer 1 för övrigt. Tom Ford. Ser ju inte speciellt vettig ut på den här bilden. Men det är den enda jag har att tillgå för tillfället. Och man fattar ju grejen, typ.
Det är helt sjukt hur snabbt man vänjer sig vid ett par nya bågar! När jag var ute och sprang igår hade jag på mig mina gamla brills. Och jag såg vääldigt annorlunda och märklig ut. Skrämmande.
Det är nog den största nackdelen med mina nya bågar. Att eftersom de är i plast så kasar de ner lite så fort man blir lite svettig. Eller de kasar ner ganska mycket oftare än mina gamla...antar att jag har för smal näsa helt enkelt. Eller för stora glasögon. Är ju faktiskt en herrbåge. But I like them en hel massa!

Jag har en hel massa låtar jag vill utnämna till dagens låt. Gemensamt för dessa är att de alla är gjorda av Kaiser Chiefs och har andemeningen: Du gillar mig men jag gillar inte dig...so screw you!.
Ett bra exempel på en av dessa är Every Day I Love You Less and Less. Försöker peppa mig själv att stå fast i mitt beslut om att EE2 inte har med mitt lovelife att göra. Och det går väl relativt bra despite att han messade lite med mitt huvud igår i form av borderline flirtatious-sms och a phonecall just to chat. Fast det är ju sånt vänner pysslar med. Så jag ska inte läsa in mer än så i det hela. Verkligen inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0