pedofilkonst och förutsägbar såpa

Att Alvesta inte är paradiset på jorden är ju rätt självklart för de flesta. Men idag har jag funnit bevis på att detta samhälle jag tvingas arbeta i varje tisdag är mer än bara en bonnig håla. Det är ett jävla inavlat, pedofilistisk skitställe!
Bevis? Kolla in konsten som står på huvudgatan bara!



En naken unge som sprattlar för att inte bli våldtagen samt en (naken) kvinna och en (naken) man som förgriper sig på en (naken) liten bebis.
Usch säger jag bara!



Dessutom har msn försett mig med en fortsättning på den humoristiska såpa mitt liv är. Känns lite trist att inte kunna/få följa med på sommarstugeäventyret. Men det finns inte mycket jag kan göra åt saken.
Känner mig dock inte så ledsen...eller förvånad. Har redan varit sad så det räcker. Fast lite skaver det ju.

Kommentarer
Postat av: J

Lomma är inte mkt bättre det ^^

2008-06-05 @ 16:32:41
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0