Unn svarar

Tack för frågorna, här kommer mina visa svar. Jag har ju faktiskt ett helt gäng visdomständer! Alltså är mina svar visa.

Jonas frågor:
Hur är läget?
Lite segt. Har käkat micrad pizza från igår och tittar på en osvensk kvartsfinal i fotbolls em.

Varför är himlen blå?
VAd är blått? Har du några bevis på att det du ser som blått inte är mitt gröna?
Alltså är himlen lika mycket grön som blå.

Vilket är det bästa receptet på napalm enligt dig?
Napalm-B. Består av 46 delar polystyren, 33 delar bensin och 21 delar bensen. Helt klart överlägsen.

Vad är roten ur tre?
1,732050808...
Inte så exakt, jag vet. Men sen kan jag inte fler decimaler.

Hur mycket är för mycket?
22+ centimeter är ju helt klart ett överflöd.

Om allt har en ände, varför har korven två?
Annars skulle den bli så förvirrande lik en doughnut.

Varför blir två öl alltid åtta?
Bristande matematikkunskaper. Ta med dig en miniräknare nästa gång.

Hur kan humlor flyga?
Hur blev Bush president? Fusk, såklart!

Vad är en flugas iq?
14, jag har nämligen aldrig sett en fluga gå upp för en hel trappa framgångsrikt. Och för att gå i trappor krävs 15.

Kottebys fråga:
Hur långt är ett snöre?
Tillräckligt långt för att Moster Mämpe inte ska lägga det i sin 'Snören som är för korta för att spara'-låda.
För snören som är för korta för att sparas slängs och finns därför inte i praktiken.

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Varför är himlen blå-frågan läser jag med igenkännande. Jag tror du är min gamla filosofilärare´s dotter. Helt övertygad. Också han formulerade sig i dessa banor. Men då var det en cykel och dess färg vi diskuterade. Väldigt många lektioner. Väldigt många. sade jag att vi diskuterade detta i flera lektioner? Det gjorde vi. Men skall jag vara ärlig, så förstod jag ingenting. Och då har jag ändå 125 i IQ.





Ja, tack för svaret kring snöret. Som jag undrat! Äntligen får jag lite sömn. Men Moster Mämpe låter som en riktig slösare. Eller vad säger jag. de fanns ju inte. Då kan man inte heller slösa. Så var det.

2008-06-27 @ 11:25:07
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: J

Tackarrr =) Äntligen har jag fått svar på livets fundamentala!

2008-06-27 @ 16:55:54
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0