(o)motståndskraft

Fuck, sommaren är inte skapt för att blogga. Alla inlägg blir ju bara fjantiga catchup-texter. Inte kul.

Har tittat en jädra massa på the wire. Både igårkväll och större delen av natten med E och så nu idag också. Fast det blir ju lite förvirrande att först ha tittat på gamla avsnitt med honom och sen hoppa tillbaka fram i tiden till Season4  där jag själv befinner mig. Skumtskumt. Speciellt då så många av folket jag såg hos honom nu är döda. It be weird.
Aja, det var nice att slappa igår. Var inte på partyhumör...konstigt nog. Hade ju bara kalasat tisdag, onsdag, torsdag och fredagen innan dess så...

Nu ska jag återigan titta på min favvoserie. Hej hopp.


Jag antar att det är dåligt att jag inte riktigt har så mycket stamina som jag borde...hade nog varit bra för min emotionella hälsa. Men just nu låtsas jag inte om att jag nog kommer bli ledsen sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0