bara dåligt

Fan också.

  1. Glömde min vaccination idag. Vilket är DÅLIGT! Eftersom det kan bli svårt att fa en ny tid.
  2. Mormors miniparaply som jag fick låna blåste sönder. Så jag måste se till att köpa ett nytt åt henne innan vi ska äta lunch tillsammans imorgon.
  3. Jag fryser som fan.
  4. Är ledsen och orolig. Eller, jag var inte ledsen nyss. Bara oglad. Sen insåg jag att jag glömt inför-resan-vaccinationen och nu är allt dåligt. Det blev liksom för mycket att inse att jag även misslyckades med att komma ihåg det. Men det är ju egentligen ingen big deal. Bara att ringa och boka om (på en dag jag faktiskt KAN). Mitt konstanta oros-magont är det väl värre med. Önskar att jag kunde veta nu. 

Jag orkar inte just nu. Känner för att gråta. Men inser att det inte är direkt passande då jag sitter på kontoret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0