wayfarers

Mina slipade solglasögon ligger nu hos optikern och väntar på mig! :D
Längtar efter dem helt otroligt mycket!!!
Försöker låta bli att tänka på prislappen. Men det är bara att sträcka fran visakortet och le. Sen kan man ju tuffa sig i nya solglasögon helt obegränsat mycket! Åh, va länge sedan det är jag hade solglasögon!! Tur att solen skiner idag! Så att jag kan ha på mig dem på en gång!

Jag tycker det är helt obegripligt att jag ska lägga så fruktansvärt mycket pengar på ett par solbrillor! Men det är ju värt det i längden om jag kan låta bli att tappa bort dem bara.

Jag vill ha mina wayfaraers NUUU! För ja, jag har köpt ett par wayfarers. Riktiga sådana. Det är skitsvårt att hitta SNYGGA solbågar som man kan slipa. Iom att de aldra flesta shades är så himla stora och därmed har lite välvda glas så funkar det inte att slipa sådana glas. Och eftersom jag ändå ska lägga så pass mkt pengar på detta projekt ville jag ju ha ett par bågar som är riktigt snygga! Och då var det typ bara två olika Raybans som föll mig i smaken. Men jag föredrog wf'n före pilotisarna. Det är knäppt att bara en sån båge (med vanliga glas) kostar 1400. Samtidigt funkar det inte att köpa en billig kopia att sätta in slipade glas i. Plasten måste nämligen vara av så pass bra kvalitet att den håller för att ta ut glasen och sätta in nya. Så svindyrt blir det. men just nu skiter jag i det. I want my brillz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0