Mot Emmabodafestivalen!

Jag kan tyvärr inte umgås med dig idag för jag ska tuffa mig i mina nya solglasögon. Väldigt upptagen. 



Idag bär det av till Emmabodafestivalet!  Är fett pepp! Längtar jättemycket tills jag har jobbat klart och kan släpa med mig min bautastora backpack på tåget och fara iväg till Rasslebyggd.
Provbyggde mitt tält igår. Fick låna pappans tält som han typ aldrig har använt. Det är jättefint men helt galet! Tog säkert en kvarts funderande innan jag lyckats lista ut hur det egentligen funkade. Sen fick CalleP hjälpa mig med själva bygget. Men nu vet jag precis hur jag ska göra så det kommer gå galant att bygga crazyfrog-tältet...hoppas jag!
Såg lite festivalare nu på tågstationen i Alvesta nu (ja, jag jobbar i obygden även idag). Och jag vill OCKSÅ åka nu! Aja, snart är det iaf FESTIVAL!!

Kommentarer
Postat av: J

Fan va du festivalar =)

2008-07-30 @ 12:00:36
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0