dålig lista

Det är varmt. Och jag har egentligen bara lust att åka och bada med valfri vän. Fast jag jobbar. Bläbläblä.
Känner mig väldigt negativ. Så här kommer en lista med alla dåliga saker:

  1. Det är varmt.
    Vilket gör att min koncentrationsförmåga är noll.
  2. Jag jobbar, fastän jag egentligen bara vill slänga mig i en sjö.
  3. Jag har ingen aning om vasd jag ska gör ikväll.
    A group of people ska på Batman men det finns inga biljetter kvar.
  4. Mitt linne är fult.
    Det var fint när jag provade det i affären. Men i praktiken satt det visst inte så bra, för när man rör sig eller sitter ner så glipar det så att man kan se rakt ner i den draperade uringning och klart och tydligt se i princip hela min bh. Dessutom är tyget sådant att all fukt syns EXTREMT tydligt, vilket är obra när det är såhär tokvarmt.

Egentligen är det väl mest det som är dåligt.
Nu längtar jag till Emmaboda en hel massa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0