stresslista

Känner mig stressad och har därför lite ont i magen. Min dagsplanering blev helt rubbad iom att Rofl, the senior boss, gav mig i uppdrag att testa tre kameror...omedelbums! Så det var bara att lägga allt annat åt sidan och göra det. Så nu har jag fått stressa fram många, många visningsmappar. Detta för att undvika att diverse mäklare skriker på mig för att försenade visningsmappar skulle förstöra deras schema. 
I don't like stress. It makes me nauseous. Och varje gång jag stressar mår jag lite dåligt eftersom min hjärna kopplar ihop stress med depression. Klassisk betingning. Så min kropp tycker att det är jobbigt att stressa för den tror att den ska bli deprimerad då....något varken jag eller min kropp vill. Så då går jag in i någon slags försvarsställning där hela mitt system kinda shuts down. Så där bra. Jag blir på min vakt och varningsklockor börjar ringa för minsta tecken på ledsenhet. Och då blir stressen värre. Jag lider med andra ord av pre-traumatisk stress. Jag blir stressad för min kropp tror att något hemskt kommer att hända om jag stressar.
Ganska jobbigt.
I övrigt är jag ganska glad. Det är många bra saker:

  • Min älsklings Magnus fyller 20!
    Happy Birthday baby! :D
  • Jag såg registreringsskylt nummer 238 i morse! Been looking for a while.
  • Min Ipod har återuppstått!
    Ikväll ska jag säkerhetskoiera in all musik på datorn. I swear!
  • Carolines syster har fått sin bäbis! Det är en pojke som ska heta Jamie.
  • Att jag vet hur man syr i knappar på symaskin.
    Idag trillade en knapp från den ANDRA ärmen av min kappa av. Alltså inte den jag lagade i lördags. Den andra.
  • Att det finns mat på Cityhallen.
    Jag är hungrig och ska snart ta lunch.
  • Att min stress börjar lägga sig.
    Inget går upp mot en lista för att lugna nerverna.
  • Juno!
    Jag, sigrid och eventuellt också Lijsa ska gå och se den på söndag. Jag längtar!
  • Sms.

Kommentarer
Postat av: Emma

Pax att få veta om sms:et? =)

2008-01-24 @ 20:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0