Payday

Happyness faktorn på denna dagen har nu stigit ytterligare!
Jag kom precis från min lunch nu och det känns som att ytterligare en lista är på sin plats.

  • Mormor var trevlig och bjöd på lunch. Kockarna på Cardinal kan verkligen sina grejjer! Mat är gott. Speciellt om det är en grym kock som har dragit i spakarna.
  • Carolines bäbis ser ut som en seamonkey! Men det är helt normalt. Den ska bara bli lite cuter sen ska hon klämma ut den. Bäbisbäbis! Jag tror att det blir en flicka.
  • Klirr i kassan! Returnerade min tracksuit, så nu har jag sextonhundra (1600!) att shoppa loss för på Kompaniet. Min vårgarderob är räddad!
  • Jag fick just en tia av Ulrika som hon var skyldig mig. Om jag investerar den väl kan jag ju bli miljonär! Hur fett vore inte det!
  • Ikväll efter min dans ska jag fixa Sigrid som en sexig sekreterare. Det är ju nästan lika roligt att klä ut andra som att klä ut sig själv. Det kommer att bli nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0